Wednesday, July 20, 2011

nickname

salam.......
wah baru berpeluang nak update blog.....
sini aku nak citer pasal nicname ah...
lau kite g satu tempat yang baru mesti ade jer name2 pelik...
sedap dan x bpe sedap nak dengar yang diberi kepada kite kan....
aku kat sini dapat macam2 name kowt.....
first mama lar....
gara2 aku jadi naib president cos radiography....
president kta orang kta orang pangil bapak...
n aku melekat lar mama...
lectre aku mr.dean pown pangil mama....
its ok lar..aku x dehal pown orang nak pangil aku ape...
yang sorang mamat nie...
die sorang ja pangil aku nora...
aku pown x paham nape pngil nora,,,,
padahal dalam kelas aku tu ade 2 orang name nora jgak....
yang member mamat nie plak pangil aku makcik...
sebab aku suke bercakap cam makcik..hee...
kat hostel dorang pngil dira jerk...
kadang2 mama lar....
tapi yang x lkey bla...dalam cos pathology..
aku pown dowg ley jadikan contoh..
ade ke dowg cakap aku..
adira tune talk...
x patut btol...'
hoho...
class aku mcm2 name pngilan ade....
contohnye...
dong,labu,bumbum
n len2 lagi lar...
ok la..pai sini jer kowt,,,
ade gosip baru ti aku post lar ek....
darrrrr...

No comments:

Post a Comment