Sunday, July 17, 2011

hapy together.....

hye guys.....
alar2 model lak kan gambar aku....
actualy aku nak citer ape yang aku buat ngan dak2 block aku...
block c-1.....
tadi salah sorang dak aku....
namenye along...ajak men make up2...
gila kan???
tapi best lar....
sumenye aku make up kan....
so tngk lar hasil kerje aku yang sengal....

nie lar teha....
make up die x nmpak sngat kan???
tapi yg penting segak....
hoho....
yang kiri tu la along....
die beria2 ajak men make up2...
tapi die x nak make up...
memg kena paksalar ngan kami semua....
yang seblah along tu bambam...
cun kan???
pandai x saye make up???
cehwah....
nie aku ngan along lar..
aku make up orang cantik2..
aku make up fdiri sndiri da macam ape ntah...
hodoh giler....
hahha...
kami berdua gila sikit...
nk extreme lar katekan...
seblah aku kami pngil bro ja....
name die aku un x ingat...sengal kan,,,
dah lar aku pakai kain..
skali terselak x pasal jer...
tapi tula paling best....
lompat2 nie memg hobi aku jer.....
wah....
merenung ape pown aku un x tau ler...
myb merenung flat jakarta kowt..haha..
dpan block kami ade flact indonesiea...
kami namekan jakarta...
jngn men2 seberang laut tuh...
keh2...
blakang kami tulah flact jakarta,,,,
sesiapa memerlukan model???
kamilah modelnye...
sila calll di....
asrama murni
block c-1....
keh2....
kami sedia berkhmad kepada yang memerlukan...heee

kami lar block c-1....
hapening kan???
semalam lepak tngah padang pai kul satu pagi,,,,
hari nie men make up2...
jadi modell....
aktiviti yang x perlu mengeluarkan duit..
tetapi mengerat kan silaturahim kami...
kami semua len cos tau...
ade radiografi,&
nursing.....

No comments:

Post a Comment