Friday, July 15, 2011

asalamualaikum............
hari nie sya nak citer pengalaman di kampus lar.....
pagi tadi waktu bus datng amik kami....pakcik driver ade tnye kami blik kul bpe...
saye ckaplar x conform agi....same ade blik awal atau lmbat....
saye mntak lar no fon pakcik tadi tu....
time kelas anotomy sepatutnye abis kul satu...di sebbkn lectre kami nk blik awal..nk tngok liverpool pnye pasal...kelas kami sejam jer la......
heee...sume suke lar blik awal.....
saya pown cnform ngn pakcik driver tadi mngatekan yang kami blik awal........
pak cik tuh cakp akn datang amik kami kul 2.30p.m......
so kami pown merangcang nk pergi greentown mall men bowling....
yang x ley bla nye..men bowling pakai bju kurung....
kta org men 2 game jewlar........
time kita org nak blik....kluar dari mall jer hujan.....
berlari lar kami dalam keadaan hujan yang lebat.....
time kami tngu bus...dlm keadaan bju yg basah n hujan agk x lebat lar...haaahaaa...
tapi time tu lar ade yg spoilkan mood aku.....
ape maslh minah nie aku x tau lar kan....
so aku bersbr jerla dngn kerenah dorang....
so aku harap lepas ni kita org ok lar...
x suke lar ade musuh2 kt hostel...
mengusutkn kepale jer....
ade lar sorg mamat nie bg 1 ayat kat saya...
"enjoy your life,fun with your study"

No comments:

Post a Comment