Monday, August 8, 2011

pengalamn nek ktm lik sepang...

asalamualaikum....
hai...
hari jumaat hari tuh dira dah cadang nak balik sepang.....
tapi petang jumaat tuh dira ade perjumpaan kelab...
dira tak pergi..semata-mata nak balik awal...
heeee....
tapiiiii....
time dira kol cab pukul satu...
cab tuh pown datang ah amik dira kat kampus dengan member...
time sampai kat ktmb ipoh....
nak beli tiket ets lar terus ke nilai....
sekali die dah tulis siap..
5/8 tiket dari kul 2 smpi 6 abis...
memang agak presure ah...
so pergi lar ke kaunter ktm pulak...
nasib lar ader,,,pukul 5.45...
bayangkanla berape jam dira dok kat ktmb tuh...nak tnggu ktm????
member yang balik sekali nan dira dah lar datang lambat...
sabar jewlar tunggu sorang2 macam orang sakit mental...
nasib baik bulan puase...
bila tunggu sampai kul 5.45 p.m....
boleh pulak die delay satu jam...
sakit hati...
dah lar tunngu dalam train tuh 30 minit tak bukak aircon...
panas giler...kurang aku punye pahala..
gare2 membebel jer dalam train tuh....
time dah msuk lam train..
tiba2 lak tiket aku hilang...
macam2 dugaan...
aku cari kat sume tempat tak jumpe...
10minit lepas tuh baru jumpe..
nasib bek jumpe..
kalau tak tak balik lar jawabnyer...
dah kate ktm..cnfrm lar train dier slow jewr...
dalm kul sepuluh lebih...kat kepong...
boleh pulak cabel putus....
aku nak nangis rasenye...
cam mane aku nak balik...
train kat kl dah lar sampai kul sebelas jer...
satu jam setengah kami sangkut kat kepong..
ade yang dah tak sabar..
turun ja kat kepong..
pastuh batry pon dira lak kong..
nasib baik ade member...
ayah die kol..
tanye kat mane..
terpakse susahkan ayah die amik kami kat kl central...
sampai kl central pukul 12 mlm..
memg gila lar kan..
sampai umah jer kul satu...
memang penat giler ah....
tapi balik ipoh lik..
aku dah amik tiket siap2 blik ipoh..
nek ets...
memg laju ah...
sampai tepat pade masenyer...
so lepas nie..
kalau dira nak balik..
booking tiket siap2....

No comments:

Post a Comment