Saturday, January 12, 2013

suke membeli....

suke membeli???
urmmm...benda tuh terjadi kepada aku..
aku kalau g berjalan ja..mesti aku akan nak membeli....
tapi aku beli bila time tengah berduit lar..
kalau duit ja...mest nak membeli apa yang suka...
semalam aku g giant habis dekat 50 inggit...
beli sender n baju singlet...hoho
hari ni pulak g jalan2 alamanda n bangi...
boley pulak beg duit g tinggal kat umah...
aku ingat tinggal beg duit tak keluar duit lar..
hmm bertuah..
kat bangi....
aku beli tudung n baju sehelai..
makan lagi..
total sume 50 inggit habis....
tu gune duit akak sedare aku lu..
ni baru bayar balik duit die..huhu..
itulah masalah aku..
bila ade duit ja mest boros nak membeli..
tapi bagusnya pulak..
bila aku duduk ipoh tak da lak nak membeli sangat..
nk kuar g jalan2 un malas....
nasib baik ah..
kalau tak,,,tak makan lar aku.
asyik nak membeli jew kan..
tapi so far aku dudk tak dew lar aku membeli..
aku beli makanan ja..heeee
aku tak tau lar nak hilangkan perangai aku yang suke membeli..
keturunan kot heeee....
sebab mama aku suke sangat membeli...
heeee..
aku berharap....satu hari nanati aku boley buang penyakit aku yang satu ni...
suke sangat membeli bila time ade duit.
.heeee

No comments:

Post a Comment