Sunday, August 8, 2010

hidupku penuh dengan dugaan..........

salam...ai..da lame giler aku tak update blog aku...huhu...
hidup ini penuh dengan dugaan..
ntahla...kadang2 aku hampir berputus asa sebab tak sangup nak tempuh semuanye,,,,,
aku rase hidup aku sekarang kosong sangat....
aku rase hidup aku sunyi sangat,,,,,
aku seolah2 duduk di suatu kawasan yang jauh dari orang...
tiada sesiapa di situ,,,
hanya aku seorang ada di situ meratapi nasib....
aku tak tau lagi nak wat cam ne agar aku dapat mencari kekuatan dalam diri aku....
huhu....hati dan jiwa aku kosong sangat..
aku tak tau ape yang tak kena dengan diri aku sekarang nie...
lepas satu masalah..satu masalah datang menimpa aku....
aku tak nak luahkan dekat siapa...
mule2 problem kat kem....
lepas tu problem ngan family...
skunk lak masalah dengan member....
aku da penat nak nangis....benkak mate aku di sebabakan menangis jew....
aku letih la hidup dalam keadaan begini....
hati aku sakit sangat...menderita....
sampai la jiwa aku jadi kosong....
tak ada apa2 perasaann.....
yaALLAH bantulah hambamu ini...
kuatkanlah semangat hamba mu ini..
agar dapat terus menempuhi segala dugaanmu yaALLAH......

No comments:

Post a Comment